piątek, 12 lipca 2013

Prolog

Witam na moim blogu Dramione. Założony za namową Venika- zobaczymy co to przyniesie. W każdym bądź razie dedykuję prolog jej. Dziękuję za namowę moja blogowa mentorko ;)

Zapraszam do czytania i komentowania.



Mała dziewczynka o blond włosach i orzechowych oczach myślała co zrobić, aby jej rodzice byli razem.
-hmm... myśl Rose, myśl...-szeptała do siebie dziewczynka- Mama z tatą muszą być ze sobą. Nudzi mi się jeżdżenie co weekend do ojca.
Rose chciałaby, żeby tworzyli normalną rodzinę, chciałaby mieć rodzeństwo. Niestety... Ani ojciec, ani matka nie kwapili się do związania z kimś, a tym bardziej ze sobą. Dziewczynka czuła się samotna przez co wymyślała sobie przyjaciół. Wierzyła, że dzięki magii, o której tak dużo opowiadali rodzice, jej znajomi ożyją i będą się z nią bawić. Niestety tak się nie działo więc dziewczynka knuła intrygę.
-Wszystko zaczęło się 5 lat temu jeszcze w szkole- mruczała blond włosa, kreśląc jakieś słowa na kartce. O dziwo była bardzo rozwinięta jak na swój wiek. W końcu rodzice byli najlepszymi uczniami w szkole. - Wtedy był bal kończący szkołę...-wspominała to co opowiadali jej rodzice.
-Rose obiad.- usłyszała z dołu głos matki.
-Już idę mamo.-krzyknęła dziewczynka. Szybko schowała swoje kartki do szuflady biurka i zbiegła na dół.
-Mała zjadaj szybko i idziemy na spotkanie z tatą. Zostajesz u niego na weekend.-powiedziała Hermiona.
-Dobrze.-odpowiedziała Rose. Szybko zjadła, pobiegła do góry spakować swoje plany, pamiętnik i zeszła na dół gotowa.
-No to idziemy córeczko. Tata czeka-powiedziała Hermiona, a serce mocniej jej zabiło na same wspomnienie Dracona Malfoya.


20 komentarzy:

  1. Już lubię tą małą! :D Mały intrygator, podoba mi się :) mam nadzieję, że będziesz pisać bo zapowiada się bardzo fajnie! Powodzenia i dożo weny kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwww urocze... Ale to już mówiłam :) Czekam na rozdział I i oczywiście wielkie dzięki za dedykację. Weny i wytrwałości kochana!
    Venik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta mała jest świetna. Taka mała Rose. Czego to ona nie dokona. Zapowiada się naprawdę fajnie, prolog i już mnie wciągnęło. Także życzę powodzenia w dalszym pisaniu.
    Oraz z niecierpliwością czekam na następny rozdział.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę wciągający prolog. Podstępna mała Rose i jej nic nie podejrzewający rodzice- urocze. ;) Mam nadzieję, że rozdział pierwszy szybko się pojawi.
    Pozdrawiam,
    Tuśka
    PS Jeśli masz czas i ochotę, to wpadnij na mojego bloga: dramione-odbudujmy-nasz-maly-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity prolog! A ta mała genialna :)
    Myślę, że szybko dodasz pierwszy rozdział bo już nie mogę się doczekać :)
    Ps. Zapraszam do mnie:
    http://dracoiastoria.blogspot.com/
    Ps.2 Weny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prolog- krótki , ale zaintrygował mnie. Moim skromnym zdaniem prolog powinien być krótki , powinien być takim obeznaniem w opowiadaniu. Bardzo mnie zaintrygował i czekam na 1 rozdział. Życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity prolog.! Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. Mam nadzieję że szybko się pojawi bo tak to nie wytrzymam.
    Pozdrawiam i życzę weny, Noxi:*

    Ps. Jeśli będziesz miała ochotę to wpadnij na mojego bloga.
    http://dracohermionaloveff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prolog! Ciekawie zaczynasz. ;) Czekam na pierwszy rozdział i zapraszam do mnie. http://love-is-blind-dramione.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Vivian. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie:) Czekan na rozdział 1. Mam prośbę, mogłabyś mnie o nim poinformować?

    Alhena Lestrange.

    www.dramione-next-year.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, moi rodzice są w separacji, więc rozumiem tą małą i jej marzenie :) Będę śledzieć losy tego bloga mając nadzieję, że marzenie się spełni. pozdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie sie zapowiada ;3 czekam na rozdział 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie historie, dlatego też z chęcią będę śledziła losy głównych bohaterów. Czekam na nn i weny życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny Prolog, bardzo mi się spodobał :D
    Jestem ciekawa co też Malutka wymyśli, żeby jej rodzice znów byli razem :)
    Mały knujec od planów hah :D Mam nadzieję, że coś jej się uda wymyślić ;)
    Czekam na I rozdział, mam nadzieję, że będzie szybko.
    Przy okazji dodam Twojego bloga do mojej listy, bo mi się bardzo spodobał Prolog zapowiadający Twoją historię :)

    Pozdrawiam i weny życzę !

    P.S. - Przy okazji zapraszam do mnie :
    dracohermione-love-can-be-magical.blogspot.com
    Komentarze mile widziane ! :)

    ~ Pure - Blood Princess

    OdpowiedzUsuń
  14. prolog krótki ale interesujący.
    jak na początek przyznam że ciekawie piszesz.
    Zaintrygowałaś mnie.
    Szczególnie tą małą, która wygląda na genialną osobę.
    Aż jestem ciekawa co z niej wyrośnie!
    Zauwążyłam ostatnio że rodzi się coraz więcej ciekawych blogów.
    Aby tak dalej!

    http://pokochac-lotra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie się zaczyna. Krótko ale interesująco. Będę czytać aby dowiedzieć się co dalej, ;) Życzę dużo weny.
    http://wbrewwszystkim.blogspot.com/ - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się ciekawie. :)
    Życzę weny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś nowego! Tego jeszcze nie było ;) Będę zaglądać! ajnie y yło, jakby można było dodać się do obserwujących :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Prolog przesłodki, naprawdę. Już mi się podoba ta mała intrygantka ;). Uwielbiam motyw dziecka tej dwójki. Weny, weny i jeszcze raz weny życzę
    nikKT

    OdpowiedzUsuń
  19. Prolog uroczy, wnosi coś nowego w ten nasz dramionowy świat!
    Nigdy nie spotkałam się z tak zaczętą historią,więc ogromne pokłony dla Ciebie, że wymyśliłaś coś swojego, a nie podobnego do wszystkich innych!
    Jestem bardzo ciekawa jak Rosie będzie chciała ich połączyć !
    Pozdrawiam i lecę dalej :)
    Layls

    OdpowiedzUsuń
  20. Od wielu lat przekopuję internet w poszukiwaniu opowiadań o mojej ulubionej parze <3 Wygłodniała nowych historii znalazłam się tu i już po przeczytaniu samego prologu wiem, że mi się spodobało :) Muszę przyznać wręcz ze wstydem, że prawie nigdy nie komentowałam rozdziałów na innych blogach. Jednak postanowiłam to zmienić, bo wiem, że autorkom zależy na komentarzach i opiniach. Dlatego tez powstał ten oto przydługi komentarz :D Już nie przynudzam tylko dodam, że od razu lecę czytać kolejne rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń